Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PZ

Volejbalové kladivo

16. 11. 2010 15:03
ale pobvaila jste mě

sice na to nekoukám..... ale zrovna náhodou.....tak jsem to dokoukala až do konce .......

Díky moc jsem se pobavil

0 0
možnosti
RK

peanutka

16. 11. 2010 18:07
Re: ale pobvaila jste mě

;-D to sedlo

0 0
možnosti
N

Novotnak

16. 11. 2010 13:29
Když chce být někdo dobrej, tak prostě

musí počítat s tím, že občas spadne na hubu. Ať dělá dítě jakoukoliv gymnastiku, vždy se tam padá, ale tyto děti "umí padat" taky jsem vyrostl na venkově a nikdy jsem si pádem nic nezlomil, ačkoliv jsem spadl z různých míst, často vyšších než dva metry.Ale o to nejde, jde o to, že zálení na nich, jeslti to chtějí riskovat nebo ne. Já tu soutěž nesleduji, ale kdyby byli všicí zalezlí doma a dělali maximálně holubičky a letadýlka, tak by tady byla pěkná nuda. I ten dospělý profesionální gymnatik, u kterého si řeknete, že už se rozhoduje sám a je to na jeho riziko, jednou začínal jako dítě a kdyby nezačínal jako dítě, nikdy by se na vysokou úroveň nedostal. Je to řekněme diskutabilní, ale rozhodně ne odsouzení hodné. A co vy víte? Třeba doma trénují normálně na žiněnkách.

0 0
možnosti
M

myshmother

16. 11. 2010 12:46
Pády

V jistém slova smyslu máte pravdu, ale udělejte si průzkum, kolik dětí spadne nebo se zraní při sportu (krasobluslaři, hokejisti, fotbalisti, gymnastky atd. atd.). Rozdíl je pouze v tom, že to neběží někde v přímém přenosu v TV . Nejspíš by se měl tedy zrušit i veškerý vrcholový sport nebo jej omezit pouze na vrcholové cvrnkání kuliček. :-)

0 0
možnosti
JS

Tutuš

16. 11. 2010 12:59
Re: Pády

Já proti "akrobacii" ani jiným sportům nic nemám, ale tohle byl vyloženej amatér, co dělal prvky pro pokročilé.  Předpokládám, že svoje dítě taky nepošlete třeba na skokanskej můstek když mu dělá problém sjet kopec....

0 0
možnosti
S

Standa.Trn

16. 11. 2010 12:22
Lidstvo spěje k totální degeneraci

až na vyjímky jakou je ta vnučka s dědečkem.

Sterilní bábovčičky na sterilním pískovišti je univerzálním trendem dnešních dětských euroher

0 0
možnosti
JS

Tutuš

16. 11. 2010 12:44
Re: Lidstvo spěje k totální degeneraci

Já si taky hraju s malou a děláme různá letadla a "šipky" a kolotoče, ale opravdu nevidim nic normálního na tom, když někdo dělá prvky u kterých mu běžně padá dítě ze 2 m na podlahu.

0 0
možnosti
VT

marvinka

16. 11. 2010 12:08
jojo

na jednu stranu je to pravda, já také čučela jak puk a jen jsem doufala, že malá nespadne. klidně mohl..;-€ 

na druhou stranu někdo nechá šestiletého bez dozoru venku, což je diskutabilní, někdo nepoutá dítě, když jede autem, někdo netrvá na tom, aby dítě nosilo přilbu při lyžování.. někdo nechá dědu, at si s vnučkou vyhraje po svém. je to věc rodičů, já bych to dědovi zatrhla, ale taky nejsem z cirkusové rodiny, že.

0 0
možnosti
JS

Tutuš

16. 11. 2010 12:52
Re: jojo

Já bych dědka kopla do .... 

Když chce dělat "akrobacii" tak má mít nejdřív nadřené základní prvky s nějakým polenem nebo já nevím čím a až když mu poleno bezpečně nepadá, zkoušet blbiny s dětma. Vnučka byla docela šikovná, ale to nad čím se zastavoval dech byla práce nohou dědečka.....

0 0
možnosti
BM

Boma

16. 11. 2010 10:50
Výklad paní učitelky

Kolikrát vám mám vysvětlovat že neexistuje větší nebo menší polovina. Ale to je tím, že větší polovina třídy nedává pozor.

Hezký den.

0 0
možnosti
JM

jirka3m

16. 11. 2010 10:01
Jinak na ty rádobytalentové soutěže mám tento názor

tří až čtyřhodinový reklamní blok občas přerušený nějakým amatérským výstupem

0 0
možnosti
BH

dropa

16. 11. 2010 10:49
Re: Jinak na ty rádobytalentové soutěže mám tento názor

Tak nám předveď něco profesionálního!! ;-D

0 0
možnosti
MV

leather-man

16. 11. 2010 8:25
Ach ta procenta....

Myslela jste zřejmě 51 % (51 procent), nikoli 51% (51procentní), že?

0 0
možnosti
RH

richardhorak

16. 11. 2010 8:28
Re: Ach ta procenta....

????

0 0
možnosti
M

mraduk

16. 11. 2010 6:51
No božínku!

Eliška si mohla ublížit! To je určitě zneužívání!

Proboha, vy náno, sám mám ruce a nohy od dětství dojizvené z toho jak jsem padal ze stromů, kola a vůbec všeho možného. Nelituju toho. Radši občas nějaký pád, než nudné dětství v plastové bublině.

0 0
možnosti
JK

pesimistka7

16. 11. 2010 7:56
Osobně jsem proti

cílenému přetěžování kloubů u malých dětí (vím od známého lékaře, co takoví lidé zažívají třeba už v 25). Sport rekreačně, jízda na kole, lezení po stromech apod. je o něčem jiném, než to, co se autorce (i mně) nelíbí.

0 0
možnosti
R

richu.ch

16. 11. 2010 0:32
autorka nam tedy prezentovala svuj naroz ...

dekuji. Ale tim to konci. Je to asi to same, jako rikat, kolik mouky se ma davat do buchet a na kolik stupnu se maji pect ...

0 0
možnosti
  • Počet článků 18
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 9620x
Novinářka - redaktorka a moderátorka ČT.

Seznam rubrik

Oblíbené stránky