Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VZP

vítek z prčice

15. 11. 2010 21:15
tento pořad TV

... se mně příliš nelíbí jako celek. Jde o byznys a nenáročnou zábavu pro nenáročné diváky. Velmi pochybných nebo trapných vystoupení byla celá řada. Vystupování dětí v podobných pořadech by mělo být zásadně omezeno, děti patří do pořadů pro děti.

 A navíc - je to tak trochu křísení nepodařeného "čechoslovakismu" a to už vůbec není dobré. !!

0 0
možnosti
HŠ3

Huckelberry Švédd 3

15. 11. 2010 21:10
Řekl bych,

že to je na trestní oznámení ....Rv

0 0
možnosti
KLI

lakar

15. 11. 2010 20:55
Jsou věci, které mi rozum nebere...

Tohle je mezi nimi hodně vepředu. Děda si řeší komplexy natřásáním vnučky, protože očekává, že národu se to prolnutí generací zalíbí. Nevím, ale možná je divná celá rodina, protože já bych tohle jako otec nedovolil ani svým potomkům, ani tátovi či tchánovi, a to zcela bez ohledu na to, že ono šestileté dítě by tvrdilo, že ho to nebolí a navíc jej to moc baví.  Proč tyhle privátní televize mají tak de-bi-lní pořady vůbec nechápu. Zlatá ČT4 či Eurosport !!!

0 0
možnosti
JN

tojsouveci

16. 11. 2010 7:58
Re: Jsou věci, které mi rozum nebere...

A tak ne všichni žijí sportem....

0 0
možnosti
RC

josefbad

15. 11. 2010 20:46
cirkus

Evo jste moc pekna, ale v cirkuse jste asi nikdy nebyla, ze? Tohle je u cirkusaku normalni.

0 0
možnosti
PN

lynxxx

15. 11. 2010 20:12
Trošku přecitlivělé.

Jako děcko jsme blbli různě (i s otcem - vyhazování či točení ve vzduchu bylo přece super), skákali, padali, občas si něco narazili, odřeli, ba i zlomili ruku či nohu, udělali díru do čela či břicha (trošku přeháním, ale jen si vzpomínám na mé či mých kamarádů úrazy). Trošku jsme si potrpěli a co? Měli jsme být v bavlnce, abychom se pak v 19 zabili třeba na motroce či na nějakým bunjee?

Když je děcko trénovaný, zvyklý,  tak to není zase tak strašně nebezpečné. Spadnout ze dvou metrů na žíněnku, když to umím, není tak strašné. Kromě toho tam jištění bylo. Balancovat na nohách není balancovat na kraji střechy a nohy nejsou kovové tyče.

Celá naše společnost je jakási připos.aná. Všichni by chtěli mít jen jistotu a pohodlí, nikdo (málokdo) je ochoten zdravě riskovat (zato bezhlavě ano) - nejen v akrobacii ale třeba i v podnikání.

0 0
možnosti
S

Stranix

15. 11. 2010 20:39
Re: Trošku přecitlivělé.

Asi takR^

0 0
možnosti
BH

dropa

15. 11. 2010 17:58
Zavřít!

A předhodit davu všechny rodiče co pustěj dítě bez přilby na kolo, pošlou do školy bez doprovodu, na koupaliště, na koně apod.

Ale toto vystoupení takto nevidím! Asi máte prcka raději celé dny u compu...;-(

0 0
možnosti
KNAPJ

Kilián Nedory asi po jedenácté

15. 11. 2010 17:41
rád jsem si po delší době přečet v místních blozích

něco rozumného, díky R^ p.s. ten poslední pořad jsem neviděl, ale viděl jsem nějaké dřívější kolo - malá 3. třída na to potřebuje koukat aby byla v kolektivu "IN" :-/ a myslel jsem si něco podobného

0 0
možnosti
K

kolda39

15. 11. 2010 17:38
Ale řeknu Vám

že jste vážně krásná ženská! S Vaším názorem souhlasímR^

0 0
možnosti
KM

kocour Mikeš

15. 11. 2010 20:20
Re: Ale řeknu Vám

Jo, je to kočka.

0 0
možnosti
MR

MichaelaR3

15. 11. 2010 17:36
Já se na takové pořady nedívám

Autorka začala článek slovy: Nesleduji příliš souboj Novy a Primy s jejich show Talentmania a Česko Slovensko má talent (i teď, když o tom píši, jsem si musela vyhledat přesné názvy pořadů na internetu). Podobné soutěže - oproti SuperStar nebo třeba Star Dance - mě jednoduše nezajímají, jsou pro mě příliš nesourodé a špatně hodnotitelné....    

A musím říct, chtělo se mi blejt velebnosti. Paní je zřejmě těžká intelektuálka, která musí zdůraznit, jak jsou pro ni talentové show pod úrovní. O co simpatičtější by byl pro mě článek, který by začínal slovy: Nejsem divačkou Talentů, ale shodou okolností jsem viděla....

Kdyby se dala strhnout karma, tak to udělám, ráda čtu blogy i těch autorů se

kterými nesouhlasím. Oceňuji, když se někdo vyjadřuje upřímně, k věci a bez

zbytečných kudrlinek...8-o

0 0
možnosti
KNAPJ

Kilián Nedory asi po jedenácté

15. 11. 2010 17:42
Re: Já se na takové pořady nedívám

tohle co píše je celkem k věci a má strach aby nebyla moc "zašpiněna" tou pitomostí... možná je moc citlivá, ale má na to právo

0 0
možnosti
ŠB

stařec bez moře

15. 11. 2010 17:30
Fakt je, že

těsně po vystoupení stála na nohou nejistě.

0 0
možnosti
  • Počet článků 18
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 9620x
Novinářka - redaktorka a moderátorka ČT.

Seznam rubrik

Oblíbené stránky